Fressi x Neurosonic – asiakaslähtöistä hyvinvointia

Fressi, yksi Suomen suurimmista kuntokeskusketjuista panostaa asiakkaidensa hyvinvointiin tarjoamalla hyvinvointikeskuksissaan ja kuntosaleillaan monipuoliset työkalut niin treeniin kuin palautumiseen ja jatkossa myös enenevissä määrin terveyspalveluihin. Lähes kaikista ketjun 60 toimipisteestä löytyy Neurosonicin divaani. 

 

“Aina uutta Fressiä avattaessa kysytään, että tuleehan sinne Neurosonic”, kertoo Fressin myyntijohtaja Anna Meriläinen. Lähes kaikista Fressin hyvinvointikeskuksista ja Fressi 24 kuntosaleilta löytyy Neurosonicin divaani ja uusiin avattaviin kohteisiin Neurosonic sisältyy aina osana Relax by Fressi-kokonaisuutta. “Niqama selänhoitotuolit, hierontatuolit ja Neurosonic divaanit muodostavat Relax by Fressi kokonaisuuden, joka tarjoaa kanta-asiakkaillemme sekä kehon että mielen rentoutumispaikan, jossa pääsee latautumaan ja virittämään suorituskykynsä huippuunsa. Tämä investointi peilaa visiotamme siitä, että hyvinvointi on muutakin kuin treeni”, Meriläinen kertoo.  

 

Fressin intohimoista asennetta hyvinvointia kohtaan alleviivaa yrityksen Health by Fressi- konsepti, joka on tuotu osaksi jo muutamia Fressin hyvinvointikeskuksia. Konsepti sisältää mm. laboratoriopalvelut, erikoislääkärin ja fysioterapeuttien kipuklinikat, luuntiheysmittaukset sekä hammashoidon. “Tavoitteenamme on tukea kanta-asiakkaitamme hyvinvoinnin eri osa-alueilla, perinteisen kuntosaliharjoittelun, valmennuspalveluiden ja ryhmäliikunnan lisäksi. Neurosonic divaani istuu täydellisesti visioomme tuoda laadukas palautuminen kaikkien saataville”, Meriläinen summaa.  

 

 "Neurosonic divaani istuu täydellisesti visioomme tuoda laadukas palautuminen kaikkien saataville".

 

Meriläinen tutustui Neurosoniciin noin kymmenen vuotta sitten ja henkilökohtaisen kokemuksen perusteella halusi divaanin testiin Fressin Espoonlahden toimipisteelle. Palaute oli alusta alkaen positiivista ja siitä rohkaistuneena palvelua päätettiin laajentaa vähitellen myös muihin toimipisteisiin. Meriläinen korostaa henkilökunnan merkitystä ja kannustusta Neurosonicin kokeiluun ja käyttöön: “Meillä henkilökunta kysyy asiakkailta ovatko he jo kokeilleet Neurosonicia, ohjeistavat sekä näyttävät miten laitetta käytetään sekä joskus myös peittelevät asiakkaan Neurosoniciin ja toivottavat hyvät päiväunet”. 

 

Meriläisen mukaan palaute Neurosonicista on ollut positiivista ja laitteet ovatkin lähes jatkuvasti käytössä. Fressin asiakkaat ovat kehuneet laitteen tarjoamaa välitöntä rentoutumista ja sen vaikutusta esimerkiksi unenlaadun paranemiseen.  

“Meidän kaikille asiakkaille Fressi ja sen palvelut tarkoittavat eri asioita, mutta on monia, joille Relax by Fressi on se juttu. Meillä on esimerkiksi asiakkaita, jotka ostavat kuukausikortin ja käyvät ainoastaan Neurosonicilla kolme kertaa viikossa ja se on siinä”, Meriläinen kertoo.